Sint Aloysius-Orixe

EUSKADIKO EDUARDO CHILLIDA MATEMATIKA OLINPIADAN AIMAR ALVAREZ 7. GERATU DA

2018ko Matematika olinpiadan, Euskadiko 104 ikastetxetako 3.000 neska-mutil inguruk hartu dute parte, denak ere DBHko bigarren mailako ikasleak (Arabako 20 ikastetxe, Bizkaiko 49 eta Gipuzkoako 35). Olinpiadaren lehen fasea ikastetxeetan bertan burutu zen, eta irakasleek eurek hautatu zituzten finalera pasatuko ziren bi ikasle onenak. Gure ikastetxean, lehenengo faseko frogan, Aimar Alvarez eta Kimetz Mantxo izan ziren aurkeztu zirenen artean emaitza onena izan zutenak eta beraiek joan ziren ikastetxeko ordezkari gisa bigarren fase edo finalera.

IRAKURLEAREN KABIAREN IKONOA DAUKAGU

Duela pare bat aste, Mikele BeItiak egindako ikonoa aukeratu zuten irabazle Orixeko webgunean ekainean kokatuko den Irakurlearen kabia izeneko blogeko irudi gisa.

Azken hilabeteotan, DBH3ko ikasleek Orixeko webgunean egongo den Irakurlearen kabia atalaren ikonoa diseinatzen eta egiten aritu dira plastikako saioetan. Lotura honetan sortutako logo guztiak aurkituko dituzue.

Ikonorik erakargarriena eta aproposena aukeratzeko, lehiaketa bat antolatu da ikastetxean. Irabazlea Mikele Beitiaren ikonoa izan da eta opari txartel bat eman diote sari bezala Elkar liburudendan erabili dezan. Blog berri honetan, hainbat ikasle, irakasle zein gurasok irakurritako liburuei buruzko erreseinak jasoko dira. Gure artean irakurzaletasuna sustatzeko asmoarekin sortutako ekimena da.

ORIXEKO IKASLEAK MATEMATIKA OLINPIADETAN

Orixeko Aimar Alvarez Etxarri ikasleak 7.postua lortu du Matematika Olinpiadetan.

Urtero Euskadiko Hezkuntza sailak Matematika olimpiadak antolatzen ditu. Aurten, Orixeko 2.DBH-ko Aimar Alvarez Etxarrik zazpigarren postua lortu du. Postu hau lortzea oso zaila da Euskadi guztiko eskoletako ikasleak joaten baitira. 7.postua lortzeko abilezia handia behar da eta nabaria da Aimarrek abilezia hori baduela. Ekainaren 1ean izan zen sari banaketa. Azterketa ikusteko egin hemen klick.

AGENDA21 - UDAL FOROA

Urtero moduan herri mailan egin dugun lana udal foroarekin bukatu dugu. Hilaren 23an, udaletxera joan ginen aurreko astean ikasleen foroan parte hartu genuen guztiak. Tolosako ikastetxe guztietako ordezkariak ingurumen zinegotziarekin eta teknikariarekin bildu ginen, eta, aurten klima aldaketa gaiaren bueltan ateratako ondorioak, konpromisoak eta proposamenak eraman genituen. Haien erantzuna jaso genuen eta lana bukatuta, institutura buelta…

BERDINTASUNA ESKOLAN ERE IKASTEN DA

LGBTIQ+ fobiaren aurkako egunaren harira Orixe BHIko ikasleek hainbat ekintza egin dituzte.

Maiatzaren 17an LGBTIQ+ fobiaren aurkako Nazioarteko Eguna ospatu zen. Egun hau izenak dioen bezala LGBTIQ+ pertsonek sufritzen duten erasoen aurkako eguna da. Egun honetan Orixe BHIko ikasleek hainbat ekintza eraman zituzten aurrera.

HEZKUNTZA GIDAK

BATXILERGOA DBH