Sint Aloysius-Orixe

MUGALDEKO MEMORIA HISTORIKOA HARIZKATUZ

Orixeko ikasleak, Tolosako beste ikastetxeetako ikasleekin batera eta  Ustaritzeko Saint Joseph ikastolako ikasleekin batera Memoria Historikoaren Inguruan antolaturiko Tailerrean parte hartu zuten apirilaren 28 eta 29an.

Lotura honetan ikus ditzakezue ARGAZKIAK.

SANTIO BIDEA

Maiatzaren 3an eta 4ean  DBH 3. mailako erlijioko ikasleek  Santio Bideko kostako etapa bat egin zuten. Bi egun pasa zituzten Zarautzko aterpetxean. Argazkiak ikusteko klikatu HEMEN.

Orixeko ikasleak Tolosaldeako lanbide heziketan

Aurreko astean Orixeko zenbait ikasle Tolosaldeako lanbide heziketan( galdaragintzan) 3 orduko lan praktikak egiten aritu ziren. Oso gustora aritu ziren eta esperientzia oso erabilgarria iruditu zitzaien laister egin beharko duten ikasketen aukeraketan.

ARGAZKIAK IKUSI

AGENDA 21: TOLOSAKO IKASTETXEEN ARTEKO TOPAKETA

Ikastetxeko ikasleek Tolosako ikastetxeen arteko topaketan parte hartu dute, “KONTSUMO” gaiaren inguruan egindako lana partekatzeko.

LIBURUAREN NAZIOARTEKO EGUNA

Universal literature-ko ikasleak (Batx. 1)  DBH 1-eko ikasleengana joan ziren liburuaren eguna zela eta, Cervantes eta Shakespearen inguruko aurkezpena egitera, inglesez.

HEZKUNTZA GIDAK

BATXILERGOA DBH