Sint Aloysius-Orixe

ATE IREKIAK

Pasa den astean ikastetxeko ateak ireki eta Orixeko hainbat ikaslek ikasgai desberdinetan ikasten dutenaren berri eman zizueten hurbildu zineten gurasoei. Bikain aritu ziren!!!

Mila esker etorri zineten guztioi.

Hasi dira Jolasmatika saioak Samaniegon.

2020-01-18

Urtarrialaren 14 eta 15ean 4. DBHko IKT ikasgaiko ikasleek Samaniegoko L.H.6. mailako ikasleekin JolasMATIKA-ko lehen saioak izan zituzten.

Saio hauetan KODEKETA BITARRA landu zuten magia eta karta jolasen bidez eta ordenagailuak  kodeketa bitarra erabiliz informazioa nola gordetzen duen ulertzeko zenbait ariketa landu zituzten:

• Eskuko bost behatzekin 31 zenbakira arte zenbatu
  • Bakoitzak bere izena idatzi zuen kodeketa bitarra erabiliz.
  • Irudiak kode bitarraren bidez adiarazi zituzten

ARGAZKIAK IKUSI

Eta hau ere informatika da?

Urtarrilaren 10ean Informatika Fakultateko irakaslea den Edurne Larraza izan genuen IKT II-ko ikasleekin solasaldian. ETA HAU ERE INFORMATIKA DA? lelopean bi orduko saioa egin zuten. Bertan EHUko Informatika fakultateak eskaintzen dituen Ikasketen informazioa jasotzeaz gain, hauek zabaltzen dizkien lan eremu desberdinen inguruan hitzegin zuten. Edurnerekin batera gure ikasle ohiak diren  eta gaur egun Informatika ikasketak egiten ari diren Josu Loidi eta Ekhi Azurmendi izan genituen bere esperientziaz hitzegiten.

EUSKARAREN EGUNA 2019

Abenduaren 3an Euskararen Eguna ospatzeko hainbat ekintza antolatu ziren ikastetxean: Zinea , herri kirolak, musika eta dantza emanaldiak, karaokea, #Hitzolariak lehiaketa e.a. Bideo honetan ikus dezakezue ikasleek eskaini ziguten dantza emanaldi zoragarriaren laburpena.

ESCRITO DE AGRADECIMIENTO DE UN PADRE DE ORIXE

El 8 de noviembre pasado se celebró en TABAKALERA (Donostia) el acto de apertura del programa URRETXINDORRA-RUISEÑOR de este curso. Este programa lo lleva a cabo en Gizpuzkoa la asociación SOS RACISMO, y consiste en juntar a un chaval o una chavala que haya venido recientemente de un país extranjero a vivir a Gipuzkoa, con un alumno o alumna de aquí que esté matriculado en la universidad o en un ciclo de formación superior de la Formación Profesional. Lo que se les pide y propone es que se junten todas las semanas para realizar actividades de ocio durante dos o tres horas. Esta es la segunda vez que Orixe participa en esta bonita actividad; el año pasado se animaron dos alumnas y este año se han apuntado tres. La experiencia del 18/19 fue muy gratificante, ya que aparte de hacer amigos, les sirvió para conocer los servicios y lugares de Tolosaldea y Donostia, y sobre todo para irse integrando en nuestra sociedad, cultura y lengua. En el acto de presentación del pasado mes de noviembre los dos profesores de Orixe que participaron en este acto recibieron una muy grata sorpresa, ya que el padre de una de las tres alumnas se acercó al micrófono y leyó la carta de agradecimiento que a continuación podéis ver. SEGUIR LEYENDO.

HEZKUNTZA GIDAK

BATXILERGOA DBH